Zwiń

Wybrane obiekty

Korzyści

  • otrzymasz oferty tylko tych obiektów, które spełniają Twoje kryteria
  • zaoszczędzisz kilka godzin swojego czasu
  • gwarantujemy najlepszą mozliwą cenę dla Twojego zapytania
  • raport jest darmowy
Wyceń
Z wielką przyjemnością opisujemy dzisiaj naszą wizytę w otwartym we wrześniu 2015 roku krakowskim hotelu DoubleTree by Hilton****. To kolejny, po Warszawie i Łodzi, hotel tej marki w Polsce i podobnie jak pozostałe 2 został tak zaprojektowany, aby móc zorganizować duże i prestiżowe konferencje, kongresy i bankiety w Krakowie. Wielofunkcyjna przestrzeń bankietowo-konferencyjna hotelu została tak zaprojektowana, aby mogły jednocześnie obradować te bardzo liczne grupy, jak i te mniejsze, bez zakłócania sobie na wzajem komfortu obrad. Centrum konferencyjne w żaden sposób nie ingeruje również w pobyt pozostałych gości hotelu. Sale konferencyjne położone są bowiem na poziomie -2 (te największe i tutaj jest najwięcej sal) oraz na poziomie "0" przy restauracji. Tutaj należy zauważyć, że sale na poziomie -2 z oczywistych względów nie mają dostępu do światła dziennego. Dla tych, dla których jest to jednak wymóg konieczny, hotel oferuje sale na parterze z oknami. 

Dla organizatorów konferencji z logistycznego punktu widzenia istotne będą jeszcze 4 informacje - hotel posiada specjalną windę towarową, którą można do sal konferencyjnych wprowadzić samochód. A przy salach na poziomie -2 zaplanowano osobne zaplecze gastronomiczne do obsługi znajdujących się tam sal, dzięki czemu posiłki wydawane są tamże bardzo sprawnie. Do tych sal prowadzą nie tylko windy, ale również schody ruchome - łatwo jest więc do nich dotrzeć bez opóźnień nawet dużej grupie uczestników konferencji. Jeśli planowana konferencja czy bankiet zakłada liczne prace w grupach, bazę sal konferencyjnych uzupełniają sale w przylegającym do DoubleTree Hotelu Hampton. Podobnie z pokojami - jak w DoubleTree zabraknie, to część gości można zakwaterować w Hamptonie.

A pokoje? Istny raj. Genialnie zaprojektowane, elegancko urządzone, przestronne (spełniające standardy 5*), bogato wyposażone. A dopełnieniem wszystkiego są chyba najwygodniejsze z hotelowych łóżek, jakie znacie. 

Hotel oferuje też szereg atrakcji dodatkowych, takich, jak salon beauty & SPA, fitness i basen z saunami. Basen składa się z dwóch niecek - chłodniejszej sportowej i cieplejszej z bardzo ciepłą wodą - takie duże jacuzzi z rozmaitymi masażami wodnymi. Całości dopełniają 3 sauny, gotowe non-stop w godzinach pracy basenu.

Jedyny malutki minusik, jeśli już mielibyśmy jakiś wskazać - to położenie. Hotel położony jest co prawda zaledwie 15 minut od centrum i 3 minuty piechotą od Tauron Areny Kraków, z bardzo łatwą komunikacją samochodem, rowerem czy tramwajem, ale wśród jeszcze nie do końca zagospodarowanych terenów i vis-a-vis centrum handlowego (co dla niektórych może być nawet atutem). Wokół hotelu aktualnie buduje się sporo nowoczesnych osiedli i budynków biurowych. Zatem z pewnością już niebawem wygląd otoczenia hotelu bardzo się zmieni.

Naszym zdaniem jest to obecnie najlepszy hotel na konferencje, bankiet czy kongres w Krakowie. W Krakowie, który kojarzy się bardziej z wizytą grup turystycznych, niż konferencyjnych, i który w związku z tym bazę hotelową ma bardziej przygotowaną do obsługi właśnie tych grup, takich obiektów typowo konferencyjnych zdecydowanie brakowało.

A ponieważ nasza wizyta w Krakowie była dłuższa, wkrótce napiszemy relację z naszej wizyty w Park Inn by Radisson, Plus Q i Hotelu Chopin. Zaglądajcie, dzwońcie i pytajcie.

Kasia / Obiekty na konferencje to moja specjalność :-)

PODZIEL SIĘ

Nobell Congressing 2015. All Rights Reserved